vineri, 31 octombrie 2008

Alexandra


Alexandra este o tînără artistă. O artistă complexă. O artistă extraordinară.

Sînt onorată că a fost eleva mea și că am pledat în favoarea talentului ei, cînd era doar un copil.

În primăvară a avut prima expoziție personală.

Lucrările Alexandrei sînt pe coperta unor auxiliare didactice pe care le-am publicat în această vară la Editura Gimnasium. Lucrările Alexandrei sînt și aici. Sper să vă placă la fel de mult cum mi-au plăcut mie și cum le-au plăcut prietenilor mei. Sper să le apreciați la fel de mult cum le-au apreciat specialiștii care le-au văzut.

Și sper ca Alexandra să își urmeze visul, să iubească și să picteze cu aceeași dăruire, pentru că de talent nu duce lipsă.

Inspirație, Alexandra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Check out videos from Vama