duminică, 11 august 2013

Şcoala Naţională a Femeilor Manager

Timişoara.
22 iulie - 5 august.
15 zile de învăţare experienţială... 
Mi-e greu să descriu în cuvinte profesionalismul şi seriozitatea celor de acolo (doar câteva nume: Sile, Ilona, Gabi, Dan, Otilia, Sorin, Tina, Paula...)...
Mi-e greu să descriu în cuvinte energia celor 14 DIVE (ele toate ştiu ce înseamnă asta! ) din grupa 4. 
























Pe scurt, ce reprezintă imaginile: activităţi de curs, poze de grup la final de modul, o zi de naştere sărbătorită împreună, absolvire (premiante toate!) şi- desigur- balul/ berea de absolvire...

4 comentarii:

  1. Impresionant. Deja imi pare rau ca nu am aplicat si eu. Din cate stiu, proiectul e pe sfarsite, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am fost la acest curs in noiembrie, anul trecut. Nu doar ca mi-a placut, dar mi-a fost de un real folos. Deja mi-am deschis o afacere si imi merge bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai multe detalii despre curs unde pot gasi?

    RăspundețiȘtergere

Check out videos from Vama