vineri, 14 mai 2010

Nu eu !

Preambul:
Marinică este un băieţel de 8 ani. Şi nu este unul dintre cei cuminţi! De aceea, chiar şi cînd nu este el vinovatul, la întrebarea : cine a.....? în loc de răspuns ceilalţi copii îşi îndreaptă degetul arătător către el. Iar el - vinovat sau nu- şi-a făcut obiceiul de a spune NU EU! chiar înainte ca adultul să apuce să rostească întreaga întrebare.

Cam asta se întîmplă în ultima vreme. La alt nivel, la altă scară. Băsescu e în tot şi în toate (cum era într-o vreme partidul!). Orice s-ar spune despre el, invariabil răspunde: NU EU!
Guvernul Tăriceanu a dus ţara la dezastrul în care se află. Cine l-o fi pus prim-ministru? NU EU!
L-a lovit/ împins pe copil? NU EU!
Cine a furat mai mult la alegeri? NU EU!
A promulgat legea privind majorarea salariilor din învăţămînt. Ieri l-am auzit spunînd ceva de genul: NU EU! Adică, a explicat că, dacă fusese votată cu o aşa de mare unanimitate putea el să nu o promulge?
Azi văd imagini de la protestele din stradă. I se spune trădător, dictator, este făcut răspunzător... Ce ne-ar răspunde? Probabil: NU EU!
Mă tot întreb cum de mai este preşedinte. Fiindcă toţi cei pe care-i ştiu, întrebaţi fiind cine l-a votat, răspund: NU EU!

3 comentarii:

  1. "Nu eu!"
    E si asta un raspuns ! Al smecherilor si al lasilor(in cazul adultilor).
    La copii...

    RăspundețiȘtergere
  2. La copii suna dragut, copiii sunt simpatici cam in orice situatie. La adulti insa, mai ales daca adultul are asa o functie inalta, e penibil!
    Nu stiu ce ma voi face, nu stiu cum ma voi descurca. Daca s-ar face un referendum in care sa fim intrebati cine mai vrea sa traiasca in tara asta, as zice: "nu eu!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbatii, in general, sunt niste copii mari. In cazul lui Base, deja e retard .

    RăspundețiȘtergere

Check out videos from Vama