joi, 3 decembrie 2009

Mortal - Demis Roussos

Două ştiri: una bună, una proastă....
Cu care să încep?
Voi începe cu cea care m-a şocat: deschid Google şi dau căutare copsi. Cu sau fără legătură cu căutarea mea, în partea dreaptă, la legături sponsorizate, îmi apare scris:
Data morţii tale
Află data morţii tale
Cît timp ţi-a mai rămas
O fi cineva care vrea să afle asta? Macabru mi s-a părut...

Acum ceva ce mi-a plăcut mult:
Demis Roussos cunoaşte mai bine decît preşedintele Băsescu ce şi cum: a zis că i-ar plăcea să vadă mai multe oraşe din ţara asta, dacă drumurile ar fi mai bune... Preşedintele Băsescu zicea că starea drumurilor nu influenţează turismul !...
Se vede treaba că artiştii greci ştiu mai multe despre turism decît doamna Udrea, "admiratoarea" ei şi preşedintele Băsescu, la un loc !

5 comentarii:

  1. Ei, eu am fost curioasa si dupa ce am raspuns la intrebarile de acolo,30 la numar, mi s-a spus sa dau un SMS la un nr. pentru a afla!
    Bineinteles ca nu am dat, dar am pierdut timpul si m-am enervat.
    De, curiozitatea se plateste!
    Sa nu razi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu râd, pentru că nu am scris tot în postare: şi eu am fost curioasă (nu în legătură cu cît mai am de trăit, ci în legătură cu ce ar putea să spună !), aşa că am răspuns şi eu la întrebări...Nu mă aşteptam însă la cerinţa cu SMS-ul, credeam că voi primi nişte comentarii aiuristice, poate ceva sfaturi despre cum să-mi lungesc zilele....
    Întrebarea din finalul postării avea, mai degrabă,un alt sens: cei care răspund "invitaţiei" oare din ce motiv o fac?
    Din curiozitate, dar care e mobilul acestei curiozităţi ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu am încercat, tot de curiozitate.Am intuit că e o găselniţă de făcut bani, dar nu ştiam exact care...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e vorba numai de bani si sau/curiozitate. Este in cauza un cocktail de tehnici de amenintare subliminala si de provocare a fricii prin activarea instinctului de conservare care porneste de la curiozitatea omeneasca normala ( chiar reflexa ) pentru a induce nesiguranta si vulnerabilitate la nivel de individ prin legaturi sponsorizate ( nu vom afla de cine si de ce ...) si probabil recunosteti deja tactica "persoanelor neidentificate". Acum metoda nu mai functioneaza daca tastati "copsi" dar functioneaza daca tastati "jurnalul unui psiholog". Dar poate cel mai bine poate fi exemplificat acest stil de amenintare subliminala daca analizati cu atentie stilul unui panou publicitar recent folosit in alegeri ( "BA,Se........." e cel mai tare ) pe c are il gasiti la link-ul urmator : http://2.bp.blogspot.com/_QNutYw0uepg/SwkT1xmnHqI/AAAAAAAAAJQ/M0W_4XvZEkQ/s1600/Afise+spontane+...+la+comanda.JPG

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine aţi revenit, domnule Simion !
    Da, din păcate, încă se mai poate spune: "Bă, Se...... e cel mai tare "

    RăspundețiȘtergere

Check out videos from Vama