miercuri, 6 mai 2009

N-au cu ce (sau cu cine)!

Cadrele didactice şi-ar dori şi ele o viaţă mai bună. Dar n-au cu ce!
Şi-ar dori un statut social mai înalt, şi-ar dori salarii mai mari. Dar n-au...!
De aceea, s-au înscris în sindicat. De aceea plătesc lunar cotizaţie. De aceea îşi prezintă doleanţele, ameninţă cu boicotarea examenelor naţionale,se joacă de-a "uite grava, nu e greva"...
Cadrele didactice ar face şi reformă. Dar n-au cu ce şi, mai ales, n-au cu cine!!!
O fi timpul să-şi schimbe liderii sindicali cu unii coerenţi, decişi, parolişti, care nu-şi doresc altceva şi nu luptă pentru altceva decât pentru cei care, lunar, rup o sumă din salariile lor de mizerie, pentru a plăti cotizaţia de membru de sindicat???

2 comentarii:

  1. Liderii de sindicat nu pot fi schimbati asa usor. Si-au facut statut de asa natura incat sunt foarte bine protejati. Acum au ajuns sa ne vanda iar noi privim neputinciosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine nu este o noutate. M-am retras din sindicat după greva din ianuarie 2000. Tocmai pentru că m-am simţit vândută de către lideri (nu am luat salariul în luna respectivă şi mi-au dat o majorare de 5%; practic, un an şi jumătate mi-am plătit singură majorarea din banii reţinuţi; am mai recuperat şi orele pierdute sâmbăta!!!)
    De atunci, privesc de pe margine şi încerc să le descifrez comportamentul. Aşa cum se vede, am reuşit să nu mă înşel asupra lor, a liderilor şi a guvernanţilor....

    RăspundețiȘtergere

Check out videos from Vama